کاربرد جالب نایلون حبابدار
کاربردهای جالب نایلون حبابدار
17 سپتامبر 2017
نایلون کشاورزی
بررسی نایلون کشاورزی در پوشش های گلخانه ای
22 سپتامبر 2017
نمایش همه

کاربرد نایلون چسبدار

نایلون چسبدار

نایلون چسبدار به نایلون هایی گفته می شود که پشت آن ها چسبدار است و خاصیت محافظتی دارند. این نایلون ها بهترین گزینه برای بسیاری از کاربردها در صنایع مختلف، از جمله صنابع صنعتی و ساختمانی محسوب می شوند.

نایلون چسبدار برای حفاظت از سطوح حساس به کار برده میشوند. ویژگی برجسته ی این گونه روکش های محافظ که آن ها را نسبت به بقیه محافظ ها متمایز می کند، نصب آسان، مقاومت در مقابل نور خورشید، مقاومت در برابر شرایط گوناگون جوی و دماهای متفاوت، فرآیند پذیری آسان، و در نهایت جداسازی آسان آن از روی سطوح مقابل بدون اثر گذاری است.

همان طور که در نایلون چسبدار دیدیم، کاربردهای این محصول به طور خلاصه و تیتروار ذکر شده بود. در این جا به بررسی هر کدام از این کاربردها به طور جداگانه می پردازیم:

  • ورق کامپوزیت آلومینیوم، ورق گالوانیزه رنگی :

یکی از موارد استفاده ی نایلون چسبدار، در ورق کامپوزیت آلومینیوم، ورق گالوانیزه رنگی است. علت این استفاده نصب و جدا سازی آسان، حفظ کیفیت رنگ بر روی سطوح آلومینیوم، تبلیغات مناسب محیطی با توجه به کیفیت بالای چاپ بر روی نمای ساختمان ها و جلوگیری از تاثیر منفی نور خورشید بر روی سطوح رنگ شده آلومینیوم است.

  • پروفیل upvc :

از نایلون چسبدار می توان در پروفیل upvc هم استفاده کرد زیرا باعث جلوگیری از دورنگ شدن سطح upvc می شود. همچنین از خراشیدگی سطوح جلوگیری می کند. تبلیغات محیطی مناسب با توجه به کیفیت بالای چاپ نیز از جمله دلایل دیگری است که از نایلون چسبدار در پروفیل upvc استفاده می شود.

  • 3-ورق استنلس استیل :

قابلیت پذیری عالی عمیق و نیمه عمیق، جلوگیری از خراشیدگی سطوح، امکان چاپ برروی روکش به منظور تبلیغات محیطی و معرفی محصول، حفظ براقیت و کیفیت سطوح تا زمان مصرف علت های مختلفی هستند که از نایلون چسبدار در ورق استنلس استیل استفاده می شود.

  • 4- صنایع خودرو سازی :

محافظت از سطوح پلاستیکی و رنگ شده بدنه جهت حفظ براقیت سطح تا زمان مصرف، محافظت از ایجاد خراش بر روی سطوح، قابلیت انعطاف در سطوح فرم دار و منحنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *