نایلون حبابدار چیست
10 مرداد 1396
تاریخچه نایلون حبابدار
تاریخچه نایلون حبابدار
10 مرداد 1396
نمایش همه

کاربرد نایلون حبابدار

۱- حمل و نقل لوازم منزل، جابجایی و اسباب کشی
۲- بسته بندی مبلمان و لوازم اداری و خانگی و صنایع چوبی
۳-بسته بندی انواع لوازم یدکی
۴-صنایع اتومبیل سازی به منظور بسته بندی سپر، آینه و …
۵-صنایع الکتریکی جهت بسته بندی تابلو برق، برد های الکترونیکی،‌ قطعات کامپیوتر و …
۶-لوازم خانگی برای بسته بندی یخچال،‌ ظروف، کابینت و غیره
نایلون حبابدار انواع مختلفی دارد. حباب ریز 2 لایه، حباب ریز 3 لایه، حباب درشت 2 لایه، حباب درشت 3 لایه، 4 نوع مختلف نایلون حبابدار است.  در ادامه به توضیح مختصری از ویژگی های این 4 نوع نایلون حبابدار می پردازیم.

نایلون حبابدار حباب ریز 2 لایه:

اقتصادی ترین و باصرفه ترین نوع نایلون حبابدار، بی شک نایلون حبابدار حباب ریز 2 لایه می باشد و بیشترین خریدار را دارد. تقریبا می توان در همه موارد از این نوع نایلون حبابدار استفاده کرد. در ضخامت های گوناگون بنا بر درخواست مشتری تولید می گردد .گرماژ استاندارد نایلون حبابدار حباب ریز 2 لایه حدودا 100 گرم بر متر مربع است .

نایلون حبابدار حباب ریز 3 لایه:
این محصول، به دلیل داشتن یک لایه اضافی، کارایی قابل ملاحظه تری نسبت به نایلون حبابدار حباب ریز 2 لایه دارد . لایه اضافی برای محافظت از حباب ها در مقابل ترکیدن بر اثر فشار و ضربه می باشد .گرماژ استاندارد این محصول نیز همچون نایلون حبابدار حباب ریز 2 لایه، حدودا 100 گرم بر متر مربع است .

نایلون حبابدار حباب درشت 2 لایه:

این نوع نایلون حبابدار به خاطر داشتن قطر و ارتفاع بزرگتر، نسبت به نایلون حبابدار حباب ریز کارایی بهتری دارد و جهت بسته بندی محصولات شکستنی کاربرد دارد .

نایلون حبابدار حباب درشت 3 لایه:

این محصول ، به دلیل داشتن یک لایه اضافی ، کارایی بهتری نسبت به حباب درشت 2 لایه دارد . لایه اضافی برای محافظت از حباب ها در مقابل ترکیدن بر اثر فشار و ضربه می باشد .بهترین انتخاب برای بسته بندی کالاهای سنگین مثل مبلمان و یا  کالا های شکستنی مثل ظروف چینی می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =