نایلون حبابدار
کاربرد های نایلون حبابدار در خانه(۱)
10 اکتبر 2017
نایلون حبابدار بسته بندی
با نایلون حبابدار بسته بندی ها را جذابتر کنید
14 اکتبر 2017
نمایش همه

کاربرد نایلون حبابدار در خانه(۲)

کاربرد نایلون حبابدار

در ادامه بحث کاربرد های نایلون حبابدار به چند ویژگی جالب دیگر نایلون حبابدار خواهیم پرداخت.

محافظ گردنبند هنگام سفر

آیا برای رفتن به سفر چمدانتان را می بندید؟ برای ایمنی گردنبندتان آن را روی نایلون حبابدار قرار داده و دو طرف آن را با نوار چسب یا نوار چسب کاغذی بچسبانید. سپس خیلی راحت نایلون حبابدار را پیچیده و با ایمنی کامل داخل چمدان خود قرار دهید!

خودتان بالشتک کمری بسازید

به جای خرید یک بالشتک کمری گران قیمت، می توانید خودتان آن را با نایلون حبابدار بسازید! یک رول نایلون حبابدار را برداشته، و یک قسمت از آن را محکم به طول بکشید تا جایی که ضخامت آن به حدی برسد که به راحتی در قسمت کمرتان قرار بگیرد (چند سانت ضخامت داشته باشد). سپس، یک مقدار از طناب آشپزخانه را از مرکز آن رد کرده و آن را با نوار چسب محکم ببندید. این بالشتک درست شده از نایلون حبابدار را با طناب به ناحیه ی کمری صندلی بسته و هنگام نشستن اطمینان حاصل کنید که کامل کمرتان را پشتیبانی می کند. این کار وضعیت نشستن را بهبود بخشیده و درد را کاهش می دهد.نایلون حبابدار

در هزینه های انرژی صرفه جویی کنید

با عایق کردن پنجره ها در زمستان بوسیله ی نایلون حبابدار، از هزینه های گرمایش کاسته و دمای اتاق را به گرمای مطلوب مورد نظر خود برسانید. این نوع عایق سازی کاملا رایگان بوده و حتی بهتر از عایق های پلاستیکی که از بازار می خرید کار می کند. تمام چیزی که نیاز دارید، نایلون حبابدار، یک قیچی یا کارتر، و یک بطری اسپری پر ار آب است. ابتدا، نایلون حبابدار را به اندازه ی پنجره تان برش دهید. یک لایه آب روی شیشه پنجره اسپری کرده و نایلون حبابدار را روی آن فشار دهید به طوری که قسمت حبابدار در جهت شیشه نباشد. نایلون حبابدار در تمام طول زمستان به شیشه پنجره خواهد چسبید. اگر نایلون حبابدار شما به پشتیبانی بیشتری نیاز دارد، با دو لایه چسب نواری آن را در جای خود محکم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *