تاریخچه نایلون حبابدار
تاریخچه نایلون حبابدار
26 شهریور 1396
نایلون چسبدار
کاربرد نایلون چسبدار
26 شهریور 1396
نمایش همه

کاربردهای جالب نایلون حبابدار

کاربرد جالب نایلون حبابدار

cat at a window

استفاده از نایلون حبابدار منجر به کاهش فشار ضربات احتمالی به وسایل شکننده می گردد. با این که کاربرد اصلی نایلون حبابدار حفاظت از این گونه وسایل است، اما می توان از نایلون حبابدار به روش های دیگری هم استفاده کرد. در ادامه مقاله به چند نمونه از این کاربردها اشاره می کنیم:

محافظت از دیوارها:

آیا در منزل یا محل کار شما در ها هنگام باز شدن به دیوار برخورد می کنند؟ می توانید از نایلون حبابدار در قسمت دستگیره در استفاده کنید تا مانع از برخورد در با دیوار شوید.

نگه داشتن حالت کیف:

برای آنکه کیف گران قیمتتان شکل خود را حفظ کند، می توانید در مواقعی که از آن ها استفاده نمی کنید، با نایلون حبابدار پرشان کنید.

عایق کردن پنجره ها: 

آسان ترین راه برای گرم نگه داشتن خانه و کاهش مصرف انرژی در فصل زمستان استفاده از نایلون حبابدار است. مقداری آب را روی پنجره اسپری کنید و نایلون حبابدار را به آن بچسبانید.

جلوگیری از تاول زدگی دست:

اگر دستتان هنگام استفاده از جارو یا تی تاول می زند، می توانید انتهای دسته آن ها را با نایلون حبابدار بپوشانید. با کمک کش می توانید آنها را در جای خود محکم کنید.

نگه داشتن گل روی آب:

برای آن که دکور زیبایی داشته باشید، ابتدا یک مربع کوچک از نایلون  حبابدار را ببرید، در وسط آن  حفره ای ایجاد کنید. شاخه گل را داخل حفره قرار دهید تا گل روی آب شناور قرار  بگیرد.

سرد یا گرم نگه داشتن نوشیدنی در ماشین:

از نایلون حبابدار برای ایزوله کردن ظرف نوشیدنی خود استفاده کنید.

حفاظت از گیاهان:

با رسیدن فصل زمستان، برخی گیاهان نیاز به محافظت در برابر سرما، باد و طوفان دارند. با پیچیدن نایلون حبابدار دور این گیاهان می توانید خاک آن ها را گرم نگه دارید و مانع از آسیب رسیدن به آن ها شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =