چگونه نایلون حبابدار در خانه بسازیم؟ (بخش اول)

نایلون حبابدار حفاظت وسایل
چگونه از نایلون حبابدار برای حفاظت از وسایل خود استفاده کنیم؟(بخش دوم)
24 اکتبر 2017
استفاه از نایلون حبابدار جای کیسه
استفاده از نایلون حبابدار به جای کیسه های مرسوم
28 اکتبر 2017
نمایش همه

چگونه نایلون حبابدار در خانه بسازیم؟ (بخش اول)

ساخت نایلون حبابدار در خانه

نایلون حبابدار یک ابزار بسیار مفید و کارآمد برای برطرف کردن بخش وسیعی از نیازهای بسته بندی ما می باشد، که نقش مهمی در حفظ ایمنی وسایل ما و جلوگیری از شکستگی های احتمالی به ویژه در زمان اسباب کشی و حمل و نقل می تواند ایفا کند. البته ممکن است گاهی اوقات  استفاده از نایلون حبابدار با همه نکات جالب و جذاب آن برای مصارف خانگی مقداری گران هم به نظر برسد.  فرض کنید  در هنگام جابه جایی می خواهید یک دوچرخه کامل را به همراه تمام قطعات آن بسته بندی کنید، اغلب اوقات لازم است که فضای خالی داخل جعبه را پر کنید، به این امید که همه چیز سر جای خود قرار بگیرد و از برخورد وسایل داخل جعبه بسته بندی به هم جلوگیری شود، تا دوچرخه سالم به مقصد برسد.

برای پر کردن یک جعبه در هنگام بسته بندی محصولات، مغازه ها معمولا نایلون حبابدار می خرند، که می تواند برای برخی افراد هزینه آن زیاد باشد. بنابراین، شما می توانید خودتان  در خانه یک نایلون حبابدار بسیار کارآمد را بسازید ، که برای این کار و ساخت نایلون حبابدر از لوازمی که در تمامی خانه ها پیدا می شود مانند کیسه های پلاستیکی که از مغازه ها می گیرید و روزنامه های قدیمی می توانید به راحتی استفاده کنید.

برای شروع کار ساخت نایلون حبابدار  ابتدا دو جین برگه بزرگ  از روزنامه های قدیمی خود را جدا کنید. هر کدام از برگه های روزنامه ساخت نایلون حبابدار در خانهرا به صورت جداگانه و به شکل توپ های فشرده ای مچاله کنید. این توپ ها ی مچاله شده را در داخل کیسه پلاستیکی که تهیه کرده اید، قرار دهید و سپس انتهای فوقانی کیسه پلاستیکی را بسیار محکم گره بزنید،  به گونه ای که هوا اجازه جریان به داخل پلاستیک را نداشته باشد. قطعا این گره  و مهر و مومی که شما ایجاد کرده اید، به طور کامل مانع جریان هوا نشود، اما اجازه خروج هوا و برگشت آن به داخل کیسه پلاستیکی به اندازه کافی  و نه بیشتر از حد لزوم را می دهد.

در ادامه این مقاله به مراحل پایانی ساخت نایلون حبابدار در خانه خواهیم پرداخت پس با ایزوپلاستیک همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *