چگونه با استفاده از نایلون حبابدار شیشه ها را بسته بندی کنیم؟ (بخش اول)

استفاه از نایلون حبابدار جای کیسه
استفاده از نایلون حبابدار به جای کیسه های مرسوم
28 اکتبر 2017
شکرگذاری نایلون حبابدار
9 مورد از کاربردهای ساده نایلون حبابدار
30 اکتبر 2017
نمایش همه

چگونه با استفاده از نایلون حبابدار شیشه ها را بسته بندی کنیم؟ (بخش اول)

بسته بندی شیشه با نایلون حبابدار

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد دریافت یک بسته وجود دارد ترکاندن حباب های نایلون حبابدار آن است. نایلون حبابدار نه تنها بسیار جالب و سرگرم کننده است، بلکه برای حمل و نقل بسیاری از اجسام به ویژه شیشه ها استفاده از آن بسیار ضروری است. 4 مرحله برای بسته بندی شیشه به وسیله نایلون حبابدار وجود دارد که 2 مورد آن در بخش اول این مقاله بررسی خواهد شد.

بسته بندی شیشه ها با نایلون حبابدار

مرحله 1: شیشه ها را در کاغذ بپیچانید

شیشه ای که به خوبی بسته بندی شده باشد، احتمالا شکستن آن در نقل و انتقالات بسیار کاهش می یابد. ظروف شیشه ای شامل لیوان های نوشیدنی، پارچ آب، بشقاب ها، ظروف پایه دار، جام و گلدان های شیشه ای می شوند. وقتی که یک شیشه را برای حمل و نقل آماده می کنند، نخستین لایه بر روی آن برای محافظت کاغذ است. هیچ وقت بدون استفاده از کاغذ یا روزنامه از نایلون حبابدار برای بسته بسته بندی شیشه با نایلون حبابداربندی شیشه ها استفاده نکنید. قرار دادن نایلون حبابدار به گونه ای که در تماس مستقیم با شیشه باشد می تواند یک تاثیر ماندگار و دائمی بر روی آن بگذارد. ظروف شیشه ای را در دستمال کاغذی یا برگه های روزنامه بپیچانید و آن را با یک تکه نوار چسب محکم کنید.

مرحله 2: شیشه را در نایلون حبابدار بپیچانید

سه لایه از نایلون حبابدار را بر روی کاغذ قرار داده و آنها را با استفاده از نوار چسب کنار هم نگه دارید. نایلون حبابدار از پلاستیک که با هوا پر شده است، ساخته شده است. حباب های هوا یک حالت انعطاف پذیری جهت محافظت ایجاد می کنند. نایلون حبابدار را می توانید به صورت ورقه، کیسه و یا رول خریداری کنید. رنگ های متداول و موجود نایلون حبابدار هم متنوع هستند و می توانید از رنگ های روشن، ارغوانی ، آبی، سبز، قرمز و زرد آن استفاده کنید. شما می توانید نایلون حبابدار را از خرده فروشی ها و مغازه ها و یا حتی مراکز پستی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *