با نایلون حبابدار مصرف انرژی خود را کاهش دهید ( بخش اول)

نایلون حبابدار و سبک زندگی
نایلون حبابدار و سبک زندگی هوشمند ( بخش دوم)
20 نوامبر 2017
نایلون حبابدار
نایلون حبابدار، از پیدایش تا مصارف امروزی
29 نوامبر 2017
نمایش همه

با نایلون حبابدار مصرف انرژی خود را کاهش دهید ( بخش اول)

Truck on freeway

آیا می دانید که نایلون حبابدار یک راه حل عجیب و در عین حال هوشمندانه و آسان برای کاهش هزینه های شما در مصرف انرژی است؟ چیزی که در نگاه نخست ممکن است به نظر شما بسیار عجیب بیاید ، چون همیشه از نایلون حبابدار در بسته بندی های خود برای محافظت و جلوگیری از شکستن وسایل استفاده کرده اید و این می تواند در ابتدا بسیار عجیب به نظر برسد.

البته شاید در واقع آخرین کاری که برای کاهش هزینه های انرژی و کم شدن قبض پرداختی شما در زمستان امسال به ذهنتان برسد، نایلون حبابدار آخرین ترفند برای عایق کردن خانه شما باشد.

نایلون حبابدار

 

نایلون حبابدار به دلیل هوای محبوس شده در داخل حباب های آن، یک عایق کاملا تاثیرگذار است. در داخل فضاهای محدود ، هوا به کندی در برابر تغییرات دمایی واکنش نشان می دهد ، بنابراین در فصل زمستان نایلون حبابدار برای محافظت از نفوذ هوای سرد از طریق پنجره های شما می تواند کمک شایانی بکند.

نایلون حبابدار با استفاده از ریشه های عایق بودن آن، می تواند به مالکان خانه های برای کم شدن قبض پرداختی انرژی شان کمک کند.

نایلون حبابدار

نایلون حبابدار که در  1957 توسط مهندس فیلدینگ و چاوانس ابداع شده بود تا یک کاغذ دیواری برجسته باشد . این ایده هرگز شکل عملی به خود نگرفت ، بنابراین آنها شروع به فروختن آن به عنوان عایق گلخانه ای کردند. که البته باز هم برای چنین کاربردی از نظر تجاری موفقیت آمیز نبود.

تا وقتی که بازاریاب مشهور فردریک بورز از نایلون حبابدار به عنوان بخشی از بسته بندی و برای محافظت از کامپیوتر های آی بی ام استفاده کرد و یک نقطه طلایی برای شکوفایی نایلون حبابدار شد. اما اکنون ما می خواهیم از ریشه های عایق بودن نایلون حبابدار استفاده کرده و به آن برگردیم و از ای راه به خانه دارها کمک کنیم تا مصرف انرژی خود را تا حد زیادی کاهش داده و سرما را بیرون از خانه خود نگه دارند .

در بخش بعدی این مقاله خواهیم گفت استفاده از نایلون حبابدار برای کاهش مصرف انرژی به چه شکلی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *