محصولات نایلون حبابدار
محصولات نایلون حبابدار
7 نوامبر 2017
نایلون حبابدار
نایلون حبابدار و تحولات قرن 21 ( بخش اول)
14 نوامبر 2017
نمایش همه

نایلون حبابدار ورقه ای

نایلون حبابدار ورقه ای

در این مقاله به معرفی یکی دیگر از محصولات خانواده نایلون حبابدار می پردازیم که نایلون حبابدار ورقه ای نامیده می شود.

نایلون حبابدار ورقه ای یک راه حل انعظاف پذیر ، دارای سلول های هوای محافظت شده است که می تواند به هر میزان که ترجیح دادید و لازم شد ، از آن سفارش دهید و تهیه کنید. به صورت گسترده و پهن شده برای جا به جایی استفاده می شود ، به همان صورت هم نایلون حبابدار ورقه ای نگه داری می شود و هر وقت که لازم داشتید ، حاضر است که بتوانید از آن استفاده کنید . نایلون حبابدار ورقه ای میزان تاثیر قیمت حمل و نقل را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد و در عین حال از تاثیرات کربنی به مراتب کمتری برخوردار است.

نایلون حبابدار ورقه

ویژگی ها :

  • محافظت بهتر ، به گونه ای که در مقایسه با سایر نایلون های حبابدار 30 درصد محافظت بیشتر را در پی دارد.
  • میزان فضای فیزیکی لازم برای مواد ذخیره شده را به حداقل می رساند و اجازه هزینه های عملیاتی بیشتری را می دهد و در نتیجه در افزایش درامد هم موثر است.
  • یکی دیگر از نتایج آن به حداقل رساندن زمان حمل و نقل مواد است و از این زمان صرفه جویی شده می توان برای تولید بیشتر استفاده کرد
  • کاهش میزان هدر رفت ها با جلوگیری از بسته بندی های نا منظم و غیر ضروری و خالی بسته بندی کردن
  • به حداقل رساندن زمان خرابی با استفاده از بهترین و با کلاس ترین تجهیزات موجود و به کار گیری ابزارهایی با استفاده راحت
  • بسته بندی مسئولیت پذیرانه : مواد استفاده شده برای ساخت نایلون حبابدار بسیار سبک هستند و در مکان استفاده متورم می شوند و تنها کسری از حجم و فضای موجود در کامیون های حمل و نقل را در هنگام جا به جایی به خود اختصاص می دهند و تاثیر کمی بر روی سیستم حمل و نقل مورد استفاده می گذارند .
  • سایزهای متنوع : در سایز و اندازه های مختلفی می شود این نوع نایلون حبابدار را تهیه کرد و قدرت مانور زیادی برای استفاده از آنها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *