روز شکرگذاری نایلون حبابدار
روز قدردانی از نایلون حبابدار
17 اکتبر 2017
نایلون حبابدار حفاظت وسایل
چگونه از نایلون حبابدار برای حفاظت از وسایل خود استفاده کنیم؟(بخش اول)
22 اکتبر 2017
نمایش همه

نایلون حبابدار دوست دار طبیعت

نایلون حبابدار دوستدار طبیعت

نایلون حبابدار یک خلاقیت مثال زدنیست و برای ما بسیار کاربردی میباشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نسل جدید این نایلون حبابدار آشنا کنیم.

آلودگی محیط زیست و از بین رفتن شرایط پایدار زندگی بر روی کره زمین یکی از نگرانی هایی است که هر ساله در سطح جهانی هم برنامه های زیادی برای بررسی آن صورت می گیرد. لذا در همه ی بخش های مختلف تولیدی و صنعتی هم سخت گیری های روزافزونی برای رعایت موارد مختلف زیست محیطی انجام می شود. نایلون جبابدار هم به عنوان یک محصول پر مصرف که در مقیاس گسترده ای تولید آن انجام می شود، از این قاعده مستثنی نیست. از این رو در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی ساخت نایلون حبابدار دوست دار طبیعت در بسیاری از کشور رشد چشم گیری داشته است. خط تولید نایلون حبابدار دوستدار طبیعت که به آن نایلون حبابدار سبز هم می گویند ( هم به خاطر رنگش و هم به خاطر حفظ محیط زیست) اکنون در نقاط مختلف دنیا شروع به کار کرده است و در حال تولید نایلون حبابدار قابل بازیافت و حافظ طبیعت است. نایلون حبابدار دوستدار طبیعت

در ساخت نایلون حبابدار دوستدار طبیعت سبز رنگ از مقادیر مختلفی پلاستیک قابل بازیافت استفاده می شود. نایلون حبابدار که به خاطر ویژگی های جذابش به محصولی پرطرفدار در بسته بندی محصولات تبدیل شده است، اکنون در راه خدمت به حفظ زمین از آلودگی هم گام برداشته است.

به طور نمونه پلاستیک حبابدار دوستدار طبیعت را در عکس مشاهده می کنید، که دارای رول های سبز رنگ است ( البته می تواند رنگ سایه های متفاوت داشته باشد) و از پلاستیک 35 درصد قابل بازیافت ساخته شده است. در این نمونه برای استفاده راحت تر در هر 12 اینچ یک شکاف ایجاد شده است، تا در هنگام استفاده از آن برای بسته بندی مشکلی به وجود نیاورد.

با استفاده از نایلون حبابدار دوستدار طبیعت شما به طور همزمان می توانید هم وسایل با ارزش خود را از ضربه دیدن و احتمالا شکست حفظ کنید و هم حفاظت از محیط زیست را هم مورد توجه قرار دهید و احساس خوب سر و کار داشتن با این نایلون حبابدار دوست داشتنی را با حس احترام به طبیعت دو چندان کنید.

نایلون حبابدار دوستدار طبیعت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *