کاربردهای نایلون حبابدار
نایلون حبابدار: حقایق جالب و کاربردهای خلاقانه ( بخش اول)
31 اکتبر 2017
استفاه از نایلون حبابدار جای کیسه
سالانه چه مقدار نایلون حبابدار به فروش می رسد؟
2 نوامبر 2017
نمایش همه

نایلون حبابدار در صنعت بسته بندی

نایلون حبابدار در صنعت بسته بندی

هنگام بسته بندی لوازم با ارزش و شکستنی برای حمل و نقل از ماده ضربه گیر سلولی دارای هوا یا به طور عامیانه تر بسته بندی نایلون حبابدار استفاده می شود که حفاظت بی نظیری ایجاد می کند. ویژگی های ضربه گیری نایلون حبابدار باعث محافظت همه جانبه از اجناس شما و حفظ آن ها از هرگونه آسیب احتمالی می شود.
اصطلاح نایلون حبابدار، مارک تجاری ثبت شده ای می باشد که متعلق به شرکت بسته بندی هوایی می باشد و این اسم فقط مختص به محصولات این شرکت می باشد اما اسم نایلون حبابدار به مرور جای خود را به عنوان کلمه ای رایج برای اشاره به محصولات مشابه باز کرد.
دسترسی به نایلون حبابدار
نایلون حبابدار و محصولات دیگری که طراحی مشابه دارند را می توان از اکثر فروشگاه های لوازم یکبار مصرف و یا فروشگاه های لوازم پلاستیکی تهیه کرد. نایلون حبابدار نایلون حبابدار در صنعت بسته بندیبه صورت ورق، رول و کیسه خریداری کرد و اندازه های آن هم به صورت متری و هم به صورت ضخامت حباب های هوا می باشد که تا یک اینچ نیز می توانند ضخامت داشته باشند. ضربه گیرهای پلاستیکی دارای هوا (یا همان نایلون حبابدار) به صورت پاکت هم وجود دارد و در اندازه های 2 الی 4 اینچ در دسترس می باشند. اما حباب های آن را نمی توان ترکاند و لذت برد. قیمت نایلون حبابدار نیز بر اساس شکل و ساختاری که مد نظر شماست می تواند متفاوت باشد.
انتخاب محصول درست و صحیح
انتخاب اندازه صحیح نایلون حبابدار بستگی به نیازهای بسته بندی و ارسال کالای شما دارد.
نایلون حبابدار دارای حباب های کوچکتر برای حفاظت از اجناس شکننده تر، سبک تر و کوچک تر به کار می رود. هرچه اندازه و وزن کالای مرسولی افزایش یابد، اندازه حباب های نایلون حبابدار نیز باید بزرگتر شود.
هم چنین کارخانه های مختلف، این محصول را به شکل ضد الکتریسیته ساکن تولید می کنند تا از دستگاه های الکترونیکی محافظت به عمل آید. هم چنین نایلون حبابدار با ویژگی های عایق بندی و چسبندگی قسمت پشت آن نیز موجود می باشد. علاوه بر این موارد، نایلون حبابدار با درجه بندی های متفاوت استحکام برای مصارف مختلف محافظتی حین ارسال کالا نیز موجود می باشد. فروشندگان با تجربه می توانند به شما کمک کنند تا متوجه شوید چه سایزی پاسخگوی نیاز شما می باشد.
نایلون حبابدار در صنعت بسته بندینحوه استفاده
برای کالاهایی که درون جعبه بسته بندی شده اند، می توان به یکی از سه روش زیر از نایلون حبابدار و ویژگی ضربه گیری آن استفاده کرد. می توان کالای مورد نظر را با نایلون حبابدار پوشاند، یا درون نایلون حبابدار کیسه ای شکل قرار داد، و یا جعبه بسته بندی را به طور کل با نایلون حبابدار دوباره بسته بندی کرد. حتی می توانید سه روش ذکر شده را به صورت ترکیبی استفاده کنید. برای کالاهای بزرگتر نظیر دستگاه های مختلف یا مبلمان، می توان از ورق نایلون حبابدار را به سطح آن ها چسباند. در این صورت نه تنها حالت ضد ضربه پیدا می کند بلکه سطح اجناس از خراشیدگی و سایر آسیب ها محافظت می شود.
مزایای دیگر
یکی از لذت های کار با انواع مختلف نایلون حبابدار، ترکاندن حباب های نایلون حبابدار می باشد. از مزایای درمانی و آرامش بخش این کار نمی توان غافل شد و روز قدردانی از نایلون حبابدار ( آخرین دوشنبه ماه ژانویه ) فرصتی است تا بهتر شدن زندگی ما توسط این اختراع را جشن بگیریم. در آخر باید این نکته را بگوییم که شرکت مخترع این محصول ، حامی مالی مسابقه مخترعان جوان است و به برندگان جوایزی همچون کمک هزینه تحصیلی اهدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *