چگونه از نایلون حبابدار برای حفاظت از وسایل خود استفاده کنیم؟(بخش اول)

نایلون حبابدار دوستدار طبیعت
نایلون حبابدار دوست دار طبیعت
30 مهر 1396
نایلون حبابدار حفاظت وسایل
چگونه از نایلون حبابدار برای حفاظت از وسایل خود استفاده کنیم؟(بخش دوم)
30 مهر 1396
نمایش همه

چگونه از نایلون حبابدار برای حفاظت از وسایل خود استفاده کنیم؟(بخش اول)

نایلون حبابدار حفاظت وسایل

نایلون حبابدار و استفاده از آن جهت بسته بندی وسایل، یکی از مفید ترین و پرکاربرد ترین محصولاتی است که تاکنون اختراع شده است. نایلون حبابدار به طرز ظریف و حساسی اشیا را در برمی گیرد ، کار بسته بندی را بسیار عالی انجام می دهد و تنها به کمک یک تکه نوار چسب امنیت را برای محصول مورد نظر ایجاد می کند. اگرچه، همان طور که از قدیم گفته اند برای هر چیزی راه استفاده درست و نادرست وجود دارد. بنابراین در اینجا چند روش جالب که به کمک آن بیشترین حفاظت ممکن را از وسایل مان در بسته بندی با نایلون حبابدار می توانیم ایجاد کنیم، شرح می دهیم. نایلون حبابدار حفاظت وسایل

داخل یا خارج؟

این به نظر می رسد سوالی است که بیشتر مردم در مورد استفاده از نایلون حبابدار می پرسند. این حباب های کوچک داخل قرار گیرند یا بیرون؟ در حالی که ممکن است برخی مخالف باشند، اما اکثریت بر این عقیده اند که نایلون حبابدار می بایستی در داخل وسیله بسته بندی شده قرار بگیرد. این جواب به چندین دلیل درست است، زیرا هدف اصلی از استفاده از نایلون حبابدار این است که جسم مدنظر ما در جای خود ثابت شود و از لرزش و تکان خوردن آن جلوگیری شود. نایلون حبابدار هم این کار را تنها زمانی می تواند به درستی انجام دهد که با وسیله بسته بندی شده در تماس کامل باشد. بنابراین نایلون حبابدار را در داخل قرار دهید، تا بهترین نتیجه را از بسته بندی خود به دست آورید.

بسته بندی اولیه اجسام

گاهی اوقات بخش های کوچکی از پلاستیک می تواند لای اجسام بسته بندی شده با نایلون حبابدار گیر کنند.  این اتفاق هم به دلیل وجود لبه های برجسته حباب ها رخ می دهد. این مشکل به ویژه در زمانی خودش را بیشتر نشان می دهد که بسته بندی در مقابل نور خورشید یا سایر منابع گرمایشی قرار گرفته باشد. مسئله ای که همیشه می تواند مضر باشد و به صورت یک پارگی بر روی بسته بندی ظاهر می شود. در هر حال، اگر این مسئله ای است که باعث نگرانی شما می شود، برای رفع آن باید جسم خود را در یک کاغذ یا پلاستیک کوچک قرار دهید و سپس از نایلون حبابدار برای بسته بندی آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =