با نایلون حبابدار بسته بندی ها را جذابتر کنید

کاربرد نایلون حبابدار
کاربرد نایلون حبابدار در خانه(۲)
11 اکتبر 2017
چرا ترکاندن نایلون حبابدار اعتیادآور است؟
15 اکتبر 2017
نمایش همه

با نایلون حبابدار بسته بندی ها را جذابتر کنید

نایلون حبابدار بسته بندی

وقتی که صحبت از جذاب کردن یک جعبه می شود، شما می توانید آن را رنگ کنید، لوگو بر روی آن بچسبانید و یا به هر نحوی آن را مخفی کنید و شکل آن را تغییر دهید، اما در نهایت تنها یک جعبه است. مهم تر از آن هدف اصلی استفاده از جعبه حفاظت از مواد برای انتقال آنها از یک مکان به مکانی دیگر است. در واقع بسته بندی داخل جعبه است که تفاوت را رقم می زند.

بسته بندی کردن محصولات با استفاده از نایلون حبابدار علاوه بر حفاظت از محصولی که با نایلون حبابدار احاطه شده است، به تولید کننده ها و فروشندگان این امکان را می دهد که با  استفاده از قابلیت شکل پذیری که در نایلون حبابدار وجود دارد، جذابیت بیشتری به محصول خود بدهند. بر طبق یک نظرسنجی، 66 درصد از پاسخ دهندگان بر این عقیده هستند که نحوه ی بسته بسته بندی با نایلون حبابداربندی داخل جعبه نشان می دهد که تولید کننده چه میزان به مشتری های خود توجه نشان می دهد.

 

برخی از شرکت های بزرگ خرده فروشی و تجاری فعال، با استفاده مناسب از نایلون حبابدار و درج عبارت های مختلف مانند ” متشکرم” و یا ” تولدت مبارک” بر روی نایلون حبابدار اقدام به شخصی سازی بسته بندی محصول برای مشتریان خود کرده اند.

همچنین استفاده از شکلک ها ( مانند قلب، ستاره و …) که به سادگی بر روی یک نایلون حبابدار امکان پذیر است، در بسیاری از موارد باعث بهبود روابط میان مشتریان و تولید کنندگان شده است.  استفاده از راههای خلاقانه و به کار بردن جملات خلاقانه  بر روی نایلون حبابدار باعث می شود تصویر خوبی از محصول و برند در ذهن مصرف کنندگان باقی بماند و یک راه ارزان و ساده موجب می گردد اشتیاق مشتری برای ادامه همکاری و خرید مجدد از این محصول افزایش یابد. پس نایلون حبابدار جدا از لذت خاصی که ترکاندن حباب های آن دارد، می تواند یک روش تبلیغاتی ارزان و جذاب هم باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *