چرا ترکاندن نایلون حبابدار اعتیادآور است؟
15 اکتبر 2017
نایلون حبابدار دوستدار طبیعت
نایلون حبابدار دوست دار طبیعت
21 اکتبر 2017
نمایش همه

روز قدردانی از نایلون حبابدار

روز شکرگذاری نایلون حبابدار

همه ما احساس خوشایندی که ترکاندن حبابهای یک نایلون حبابدار به ما می دهد را تجربه کرده ایم. لذت خاصی که فشردن این حبابهای کوچک در ما ایجاد می کند. اما شاید باورتان نشود که در آمریکا روزی به عنوان روز قدردانی نایلون حبابدار در تقویم این کشور وجود دارد.شکرگذاری نایلون حبابدار

60 سال پس از آنکه آلفرد فیلدینگ و مارک چانونز در نیوجرسی آمریکا، با به دام انداختن هوا در بین دو لایه پلاستیکی و ایجاد یک الگوی سه بعدی از حباب های کوچک، نایلون حبابدار را ابداع کردند، مردم این کشور هر ساله و در آخرین دوشنبه ماه ژانویه به خاطر یکی از کوچکترین لذت های زندگی با ترکاندن نایلون حبابدار شکرگذاری می کنند.

علت نامگذاری این روز خاص، بعد از این بود که یک ایستگاه رادیویی در شهر بولمینگتون ایالت ایندیانا ، محموله ای از میکروفن هایش را دریافت کرد که با نایلون حبابدار بسته بندی شده بودند و بعد از باز کردن بسته بندی ها و نصب میکروفن ها، به صورت کاملا اتفاقی صدای ترکاندن حبابهای نایلون حبابدار بر روی آنتن پخش شد.

شاید در نگاه اول کاربردهای نایلون حبابدار تنها محدود به بخش های بسته بندی، حمل و نقل و جلوگیری از صدمه دیدن قطعات و وسایل مختلف ( از بردهای الکترونیکی گرفته تا قطعات کامپیوتر و تجهیزات بزرگتر مثل یخچال و کابینت و…) باشد، اما بخش سرگرمی و دوست داشتنی بودن نایلون حبابدار باعث شده است، که این چنین ارزشمند باشد تا روز قدردانی برای آن برگزار شود.

تنها چیزی که مردم در این روز به آن فکر می کنند، لذت خاصی است که با فشردن نایلون حبابدار و شنیدن صدای پوپ از آن به آنها دست می دهد، در عین حال بسیاری از تجار کوچک هم شکرگذار نایلون حبابدار هستند که می توانند با آن محصولات خود را بسیار مطمئن و ایمن منتقل کنند و خود را به تعداد بیشتری از مصرف کنندگان بشناسانندشکرگذاری نایلون حبابدار.

در آخر شاید روز قدردانی از نایلون حبابدار  به نظر غیرضروری ترین روز ممکن در تقویم باشد، اما یک لحظه این حس خوب را به یاد بیاورید!

شکرگذاری نایلون حبابدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *