حقایقی جالب و خلاق در مورد استفاده از نایلون حبابدار(بخش دوم)

نایلون حبابدار در پنجره دوجداره
حقایقی جالب و خلاق در مورد استفاده از نایلون حبابدار(بخش اول)
24 بهمن 1396
نایلون حبابدار
چرا نایلون حبابدار عایق کننده ی خوبی است؟
24 بهمن 1396
نمایش همه

حقایقی جالب و خلاق در مورد استفاده از نایلون حبابدار(بخش دوم)

نایلون حبابدار

 

همانطور که در مقاله پیشین اشاره کردیم نایلون حبابدار استفاده های زیادی دارد و در زمستان می توان استفاده های مفیدی از آن نمود. در مقاله اخیر در مورد تاریخچه نایلون حبابدار و همچنین خواص درمانی آن توضیح دادیم که با تحقیق محققان مشخص شده است نایلون حبابدار در کاهش استرس تاثیر شایان ذکری دارد و کمک فراوانی به کاهش استری و اظطراب می کند. با توجه به موارد گفته شده در مقاله پیشین، نایلون حبابدار عایق بندی ویژه ای دارد و برای درزگیری در و پنجره ها در زمستان بسیار مفید می باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر د رمورد استفاده های حیرت انگیز این محصول جادویی با شما صحبت کنیم.

لوله های خود را برای مقابله با سرمای زمستان آماده کنید

توجه داشته باشید که می توانید در ماه های سرد، نایلون حبابدار را به دور لوله های خود بپیچانید و لوله ها و فواره های بیرون منزل بپیچانید و آنها را با نخ یا ریسمانی محکم کنید تا از ترکیدن آنها از انقباض زیاد و سرما جلوگیری کنید.

از شیشه جلوی خودرو محافظت کنید

آیا از ترک برداشتن شیشه جلوی خودرو خود در هر زمستان خسته شده اید؟ چاره کارتان پیش نایلون حبابدار است. تنها کافی است هواشناسی محل زندگیتان را همیشه بررسی نمایید و با استفاده از یک ورق نایلون حبابدار شب قبل از بارش برف و یخ زدگی شیشه جلوی اتومبیل خود را بپوشانید. و حتی اگر در طول شب برف بارید، تنها کافیست نایلون حبابدار را بردارید تا همه برف ها همراه آن از روی شیشه جلو ماشین پاک شوند! همانطور که متوجه شدید در تمیز کردن برف از ماشین نیز کمک خواهد نمود.

حیوانات خانگی خود را گرم نگه دارید

جالب است بدانید که از این محصول می توانید برای گرم کردن حیوانات خانگی استفلده کنید. سگ های خانگی خود را که در بیرون از خانه نگه می دارید با نایلون حبابداز عایق بندی کنید تا در این صورت و یا زمانی دمای هوا در پاییز و زمستان سرد می شود آنها را گرم نگه دارید و یا اگر بری گربه های محله خود با کارتون و یا جعبه محلی برای سپری کردن شب های زمستانی می سازید می توانید از ورقه های نایلون حبابدار برای عایق بندی  آن استفاده نمایید.

از گیاهانتان محافظت کنید

توجه داشته باشید حتما باید قبل از اینکه سرما آغاز شود از گیاهان خود حفاظت و مراقبت کنید. حتما به یاد داشته باشید که قبل از اینکه سرما و یخ زدگی آغاز شود گیاهانی که در بیرون از منزل قرار دارند و درون گلدان هستند را با نایلون حبابدار بپوشانید. جالب است بدانید با این کار خاک را گرم نگه می دارید و به راحتی شبنم برای گیاه ایجاد می شود و از آن تغذیه می کند و در کل از یخ زدگی جلوگیری می کنید. همانطور که حتما مشاهده نموده اید ماموران شهرداری این کار را با نایلون های معمولی انجام می دهند اما باید به این مطلب اشاره کنیم که نایلون حبابدار به دلیل داشتن عایق بندی بالا برای این کار بسیار مناسب تر می باشند.

همانطور که در بالا بیان شد نایلون حبابدار کاربردهای فراوانی دارد و تنها برای جابه جایی و بسته بندی های ایمن در اسباب کشی استفاده نمی شود. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم و از کاربردهای نایلون حبابدار بیشتر برای شما توضیح دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید نایلون حبابدار و انواع متنوع آن می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =