یک دقیقه ترکاندن نایلون حبابدار برابر با کاهش استرس به مدت نیم ساعت ماساژ

7 واقعیت تعجب برانگیز در مورد نایلون حبابدار  (قسمت دوم)
14 ژانویه 2018
نایلون حبابدار VIP
نحوه ترکاندن نایلون حبابدار
27 ژانویه 2018
نمایش همه

یک دقیقه ترکاندن نایلون حبابدار برابر با کاهش استرس به مدت نیم ساعت ماساژ

 

آیا می دانید که ترکاندن نایلون حبابدار باعث کاهش استرس می شود؟ آیا تا به حال در مورد آن چیزی شنیده اید؟ شاید با خود بیاندیشید که این موضوع صحیح نیست و یا شک برانگیز است اما با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی از کاهش استرس به وسیله نایلون حبابدار به شما بدهیم.

همانطور که می دانید و در مقاله های پیشین به طور مفصل در مورد آن گفته شد با پیدایش نایلون حبابدار و همه گیر شدن آن نایلون حبابدار محبوبیت ویژه ای در میان مردم پیدا کرد که نه تنها به علت کاربرد آن در بسته بندی و حمل اجسام بود بلکه به این دلیل که نایلون حبابدار می ترکید و این کار برای مردم جالب بوده و هنوز می باشد.  امروزه ترکاندن نایلون حبابدار به حدی محبوب شده است که هر ساله در یکی از ایالت های آمریکا به نام همتون نیورسی جشن ترکاندن نایلون حبابدار برپا می کنند.

احتمالا جالب توجه مخاطبان خواهد بود که بدانند که هر ساله جشن نایلون حبابدار در برخی از کشورهای جهان برگزار می شود، اما نگران این موضوع نباشید که این جشن در کشور ما وجود ندارد و آن را از دست می دهید و نمی توانید در آن شرکت کنید چون ما راه حل بسیار جالبی برای شما داریم.

همانطور که می دانید نایلون حبابدار همیشه برای بسته بندی ضد ضربه اجسام شکستنی در خریدها و اسباب کشی ها مناسب بوده است و همه ما می دانیم که ترکاندن نایلون حبابدار بسیار لذت بخش می باشد. بنابراین امروزه شرکت های تولید کننده نایلون حبابدار از این محصول به عنوان وسیله ای برای کاهش استرس استفاده و در این خصوص تبلیغات می کنند. جالب است بدایند که امروزه بسیاری از مردم تنها از نایلون حبابدار برای ضربه گیری استفاده نمی کنند بلکه بسیاری آن را برای تخلیه استرس و آرامش پیدا کردن بکار می برند. به طوری که نایلون های حبابدار با قیابلیت ترکیدن تنها برای مشتریانی تولید می شود که برای کاهش استرس از آن استفاده می کنند.

در تحقیقی که شرکت محصولات پلاستیکی سیلد ایر انجام داده است، این نکته به دست آمده است که یک دقیقه ترکاندن نایلون حبابدار به میزان حدود 33 دقیقه ماساژ باعث کاهش استرس می شود.

تحقیقات نشان داده است افرادی که نایلون حبابدار را می ترکانند ، حین پرواز نسبت به افراد دیگر 7 درصد استرس کمتری دارند. طی تحقیقات انجام شده این مقدار کاهش استرس برای افرادی که رزرو هتل آن ها با مشکل مواجه شده است 4 درصد و برای افرادی که نگران سلامتی خود هستند به میزان 6 درصد می باشد.

همانطور که به نظر می رسد که مزایای ترکاندن نایلون حبابدار برخلاف انجام یوگا یا مدیتیشن به صورت آنی و سریعا نمود پیدا می کند. وقتی صحبت از کاهش استرس به میان می آید ، 44 درصد آقایان و 35 درصد بانوان می گویند که هرچه سریعتر استرس آنها کاهش یابد بهتر است. پس بنابراین اگر به دنبال کاهش استرس هستید نایلون حبابدار را حتما امتحان کنید. این کار بر روی خیلی از مردم موثر بوده است.

پیشنهاد ما به شما این است که از محصول نایلون حبابدار در خانه تهیه نمایید زیرا هم در موارد ضربه گیری و حمل و نقل به کار شما می آید و هم می توانید به هنگام استرس و نگرانی از آنها استفاده کنید تا تاثیر معجزه انگیز آن را مشاهده نمایید و استرس خود را به راحتی کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *