کاربرد نایلون حبابدار
21 شهریور 1396
کاربرد جالب نایلون حبابدار
کاربردهای جالب نایلون حبابدار
21 شهریور 1396
نمایش همه

تاریخچه نایلون حبابدار

تاریخچه نایلون حبابدار

امروزه در شهر های شلوغ از جمله تهران و سایر کلان شهر ها اسباب کشی و نقل مکان امری است که امکان دارد هر یک سال برای بیشتر خانواده ها اتفاق بیفتد و آن چیزی که مورد اهمیت است جابه جایی وسایل بدون وارد شدن صدمه به آنها می باشد. با استفاده از نایلون حبابدار قادر خواهیم بود تا بدون وارد شدن صدمه به وسایل و نگرانی از خراشیده شدن و سایر اتفاقات آنها را جابه جا کنیم.

نایلون حبابدار در سال 1957 توسط مهندسان آلفرد فیلدینگ و مارک چانونز در هاوتورن، نیوجرسی اختراع شد. فیلدینگ و چاون دو پرده دوش حمام را با هم مخلوط کردند، و یک ذره ای از حباب های هوا ایجاد کردند که آنها در ابتدا سعی داشتند این اختراع خود را به عنوان بر چسبی برای دیوار به فروش برسانند. هنگامی که محصول به عنوان تصویر زمینه ناموفق بود، این تیم، آن را به عنوان عایق گلخانه ای عرضه کرد. اگرچه نایلون حبابدار در سال 1960 توسط شرکت Sealed Air (که توسط فیلدینگ و چاو تاسیس شد)، نایلون حبابدار مارک شده بود، اما تا سال بعد، استفاده از آن به عنوان استفاده محافظتی از وسایل، کشف نشد و مورد استفاده قرار نگرفت. برای اولین بار مشتری نایلون حبابداراین شرکت به عنوان یک ماده بسته بندی، آی بی ام (IBM) بود که از این محصول برای محافظت از کامپیوتر IBM 1401 در هنگام حمل استفاده کردند. فیلدینگ و چاوان در سال 1993به  تالار مشاهیر نیوجرسی دعوت شدند. که در ژانویه سال 2010 جشن 50 سالگی نایلون حبابدار را بگیرند.

مسابقه حبابی سالانه برای نوآوران جوان توسط شرکت Sealed Air از سال 2006 تا 2008 برگزار شد که در آن کودکان تشویق به طراحی محصولات ساخته شده از نایلون حبابدار که در استفاده هایی خارج از صنعت بسته بندی باشد شدند.

شرکت نایلون حبابدار ایزوپلاستیک با بهره گیری از نوین ترین دستگاه ها باتجربه فراوان به تولید نایلون حبابدار کرده و همواره سعی در ارایه بهترین کیفیت را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =