کاربرد های نایلون حبابدار در خانه(۱)

نایلون حبابدار
خلاقیتی به نام نایلون حبابدار!
8 اکتبر 2017
کاربرد نایلون حبابدار
کاربرد نایلون حبابدار در خانه(۲)
11 اکتبر 2017
نمایش همه

کاربرد های نایلون حبابدار در خانه(۱)

نایلون حبابدار

هنگامی که یک جعبه ی بزرگ حاوی نایلون حبابدار دریافت می کنید، یکی از چیزهایی است که دوست ندارید آن را دور بندازید. اما به غیر از انبار کردن برای بسته بندی درآینده یا انداختن آن روی زمین و لگد کردن دلچسب آن، چه کارهای دیگری می توانید با نایلون حبابدار بکنید؟ نایلون حبابدار کارایی های دیگری هم دارد که می توانید از آن ها برای کل خانه استفاده کنید.نایلون حبابدار

محافظ محصول

دفعه ی بعدی که یک بسته حاوی نایلون حبابدار به دستتان رسید، مقداری از آن را برای جامیوه ای یخچالتان نگه دارید. نایلون حبابدار یک لایه ی کامل برای قسمت پایین یخچال که مخصوص میوه و سبزیجات است ایجاد کرده و با سرد نگه داشتن هوای زیر میوه و سبزیجات، از گندیدگی آن ها جلوگیری می کند. علاوه بر این، زمانی که نیاز به نظافت یخچال داشتید، تنها کاری که لازم است انجام دهید خارج کردن نایلون حبابدار قدیمی و جایگزینی آن با یک نایلون حبابدار جدید است.

محافظت از پاها

همین حالا کفش های پاشنه بلند خود را از کمد خود بیرون آوردید، اما به نظر می رسند که از زیر یک کامیون بیرون کشیده شده اند. می توانید برای شکل دهی دوباره کفش ها، مقداری نایلون حبابدار را داخل آن ها فرو کنید تا کفش ها به حالت عادی خود بازگردند. اجازه دهید نایلون حبابدار به مدت نیم ساعت داخل کفش ها بماند تا دوباره به شکل قدیمی خود بازگردند.

چوب لباسی های نرم و حبابدار بسازید

رخت آویزهای سیمی را دور بیندازید! خشکشویی ها اغلب رخت آویزهای سیمی را رایگان می دهند، اما استفاده ی چندانی ندارند رخت آویزهای سیمی اغلب لک های ناخوشایند و بدمنظره چربی ایجاد کرده و گاهی اوقات به لباس آسیب دائمی وارد می سازند. با این وجود، اگر مقداری نایلون حبابدار داشته  باشید، می توانید خودتان رخت آویز حبابدار بسازید: برای انجام این کار می توانید یک ورق از نایلون حبابدار را در اطراف شانه های رخت آویز پیچیده و برای سفت کردن آن دورش را نوار چسب بزنید. درست است که شکل فانتزی ندارند، اما به اندازه ی انواع رخت آویزهای گران قیمتی که از بازار می خرید، کار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *