نایلون پلی اتیلن
دلایل استفاده از پوشش پلاستیکی پلی اتیلن برای پوشش گلخانه ای
23 سپتامبر 2017
نایلکس چاپدار
چاپ روی نایلکس
28 سپتامبر 2017
نمایش همه

کاربردهای چسب شیشه ای

چسب شیشه ای

امروزه انواع مختلفی از چسب ها در بازار موجود می باشد که هر یک کاربرد مخصوص به خود را دارد. یکی از این نوع چسب ها، چسب شیشه ای است. در بخش چسب شیشه ای می توانید توضیحات مختصری پیرامون این محصول که شرکت ایزوپلاستیک آن را تولید می کند بخوانید. در این مقاله به بررسی کاربردهای مختلف چسب شیشه ای می پردازیم.

چسب شیشه ای در اسباب کشی

اسباب کشی

امروزه با توجه به شرایط و اوضاع بد اقتصادی، اکثر خانواده ها، اجاره نشین هستند و در خانه های اجاره ای زندگی می کنند. در نتیجه هر سال یا خوش بینانه تر، هر چند سال یک بار مجبور به اسباب کشی و نقل مکان هستند. اسباب کشی برای اکثر افراد ناخوشایند و آزاردهنده است. استفاده از وسایل مناسب و کارا، تا حد زیادی می تواند از این سختی بکاهد. چسب شیشه ای تولید شده توسط ایزوپلاستیک تا حد بسیار زیادی از این سختی کم می کند. قدرت چسبندگی بالای این چسب ها در دو طرف کارتن ها، آن ها را محکم به هم می چسباند.

جلد کردن با چسب شیشه ای

جلد کردن کتاب و دفتر

یکی از پرکاربردترین موارد مصرف چسب های شیشه ای، جلد کردن کتاب و دفتر محصلین عزیز است.

نگهداری طولانی مدت از یک نوشته

می توانید با چسباندن چسب های شیشه ای روی نوشته های مهم، علاوه بر براق کردن آن متن، از پخش شدن جوهر خودکار، یا کم رنگ شدن آن جلوگیری کنید. همچنین استفاده از نوار چسب در قسمت مبلغ چک ها، از اضافه کردن رقم اضافه توسط سودجویان جلوگیری می کند.

معمولا نوارچسب ها در مدت مشخصی پس از تولید باید مصرف شوند . این زمان در انواع چسب متفاوت است.برای شناخت چسبهای مانده می توان به رنگ آنها دقت کرد.با گذشت زمان رنگ این چسب ها کدر و مات می شود.

نوارچسب های شیشه ای مخصوص بسته بندی، دارای ویژگی های کیفی از جمله استحکام بالا و قدرت تحمل بار سنگین،چسبندگی بالا و ماندگاری طولانی مدت و مقاومت کافی در مقابل رطوبت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *