7 واقعیت تعجب برانگیز در مورد نایلون حبابدار (قسمت اول)

نایلون حبابدار
نایلون حبابدار و ماموریت حفاظت از محصولات
4 دی 1396
کاربردهای خلاقانه در استفاده از نایلون حبابدار (بخش سوم)
4 دی 1396
نمایش همه

7 واقعیت تعجب برانگیز در مورد نایلون حبابدار (قسمت اول)

جالب است بدانید محصولی که  قرار بود به عنوان یک نوع کاغذ دیواری دارای بافت استفاده شود تبدیل به یک وسواس فرهنگی شده است! به مناسب روز بزرگداشت نایلون حبابدار قصد داریم در این مقاله 7 واقعیت در مورد تاریخچه این محصولات شگفت انگیز را با شما در میان بگذاریم و اشاره ای به آینده نایلون حبابدار جدید بدون سروصدا می کنیم.

  1. هدف اولیه ساختن نایلون حبابدار، دستیابی به کاغذ دیواری بود اما منجر به محصول شگفت انگیز نایلون حبابدار شد.

در سال 1957، مهندس آلفرد وی فیلدینگ و مخترع سوییسی مارک چاونس در تلاش برای خلق کاغذ دیواری های دارای بافت، دو پرده حمام را به هم چسباندند به طوری که حباب های هوای تشکیل شده با دست گرفته شدند و به کاغذ دیواری ظاهری بافت دار را دادند. اما آن زمان مصرف کنندگان این محصول را به عنوان کاغذ دیواری نمی خریدند، پس بنابراین فیلدینگ و چاونس تغییر بیزنس دادند یا به قول خودمان در عوض دنده را به سمت آغاز بازار در عایق های گلخانه ای عوض کردند، که این کار نیز به شکست انجامید و از این کار نیز دست کشیدند.

  1. یکی از اعضای تیم بازایابی مخترعین قابلیت این محصول را در بسته بندی مواد کشف کرد.

سرانجام، فردریک وی بورز یکی از اعضای تیم بازاریابی فیلدینگ و چاونس به قابلیت محصول در بسته بندی مواد پی برد. با معرفی کامپیوتر IBM 1401 این ایده به تحقق پیوست، در آن زمان بورز پی برد که این محصول نیاز خواهد داشت در طی فرآیند ارسال بار با کشتی خیلی با دقت ایمن شود.  با این اوصاف، در سال 1960 فیلدینگ و چاونس شرکتی را تاسیس کردند و اسم جدید آن را نایلون حبابدار گذاشتند چانچه آنها در حال ساختن محصول بودند.

  1. این محصول قبل از این که با این مقاومت به وجود بیاید، دارای مقاومت بود.

قابل توجه است بدانید که طبق گفته وبسایت شرکت های Sealed Air، از آغاز نایلون حبابدار واقعا یک انقلاب هم در محصول و هم در ارزش وضعیت بود. همانطور که امروزه دیگر با کارایی های آن آشنا هستید، نایلون حبابدار می توانست هزینه کلی بسته بندی با استفاده از مواد کمتری را کاهش دهد، اندازه و وزن بسته را کاهش دهد و آسیب دیدگی را کمتر کند.  به عبارت دیگر، تحمل پذیری را قبل از این که مد باشد ترویج داد. در سال 2014،  Sealed Air سود 7.8 بیلیون دلاری را گزارش داد که از نایلون حبابدار به دست آورده است و هنوز با گذشت سال ها و تغییرات اساسی ایجاد شده بهترین محصول آنها می باشد.

در این بخش شما را با تاریخچه شکل گیری نایلون حبابدار و دلیل های همه گیر شدن آنها آشنا کردیم. توجه داشته باشید که شکل گیری این محصول و همه گیر شدن نایلون حبابدار کمک شایان ذکری در صنعت حمل و نقل داشته است. در قسمت بعدی موارد بیشتری از نایلون حبابدار را به شما خواهیم گفت و در این صورت متوجه خواهید شد که چرا این محصول تا این حد محبوب همه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نوزده =