نایلون حبابدار
نایلون حبابدار، از پیدایش تا مصارف امروزی
29 نوامبر 2017
نایلون حبابدار
نایلون حبابدار و ماموریت حفاظت از محصولات
2 دسامبر 2017
نمایش همه

نحوه ساخت نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

قابل توجه است بدانید نایلون حبابدار محصول ورقه ای بسته بندی ویژه ای است که دارای کیسه هایی پر شده از هوا در محوطه های کوچکی پلاستیکی می باشند. با اینکه این محصول یک شی بسیار خوب و ساده به نظر می رسد اما در واقع ساختن نایلون حبابدار شامل چندین مرحله می شود.

 

نایلون حبابدار

 

در اینجا شما را با مراحل ساخت نایلون حبابدار آشنا می کنیم. باید بدانید که ابتدا مهره های رزین پلی اتیلن به درون یک دستگاه قالب سازی فرستاده می شوند تا در آنجا توسط گرما ذوب شوند و تبدیل به ماده مایعی شوند. سپس این مایع به درون تخته نازکی ریخته می شود تا دو ورقه نازک پلاستیکی که وسط آن از هوا پر شده است را به وجود بیاورد. این ورقه ها سپس به دور ظرف استوانه ای شکل با سوراخ هایی روی آن پیچیده می شوند. لایه رویی به ظرف استوانه شکل با سوراخ می چسبد و پلاستیک توسط آن سوراخ ها مکیده می شود تا محفظه های پر شده از هوا را بسازد.

ورقه دوم حالا به لایه رویی که دارای محفظه های پر از هوا شده است اضافه می کنند تا هوا در داخل آن پر شود. جالب است بدانید که مواد پلاستیکی ویژه استفاده شده به دو لایه اجازه می دهند که به یکدیگر بچسبند و در مرحله آخر ورقه دیگر از مراحل ساخت و خط تولید خارج می شود و به قطعات کوچکتری تبدیل می شود تا به خرده فروش ها و دفاتر فروخته شود.

نایلون حبابدار

همانطور که خوانید مراحل ساخت نایلون حبابدار و نحوه اختراع این محصول بسیار جالب و مورد توجه است. جالب است بدانید که تماشای نحوه ساخت این محصول مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در مقاله های بعدی شما را با انواع مختلف نایلون حبابدار آشنا می کنیم و هفت روش استفاده صحیح از این نایلون را به شما می شناسانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *