نایلون حبابدار: حقایق جالب و کاربردهای خلاقانه ( بخش دوم)

استفاه از نایلون حبابدار جای کیسه
سالانه چه مقدار نایلون حبابدار به فروش می رسد؟
2 نوامبر 2017
نایلون حبابدار که نمیترکد
نایلون حبابدار که دیگر نمی ترکد !
5 نوامبر 2017
نمایش همه

نایلون حبابدار: حقایق جالب و کاربردهای خلاقانه ( بخش دوم)

در بخش اول این مقاله ابتدا مروری کوتاه بر تاریخچه نایلون حبابدار داشتیم و اینکه چگونه شد که چنین محصول جذابی بالاخره به بازار آن هم به این شکل عرضه شد، در ادامه هم از تاثیر جالب آن بر روی کاهش استرس گفتیم. سپس بخشی از کاربردهای خلاقانه و منحصر به فرد این محصول جالب را در خانه با هم مرور کردیم، که به راحتی می تواند به ما در بهتر شدن کارها کمک کند. حال در بخش دوم ادامه این کاربردهای جالب را بررسی می کنیم و از ورود آن به دنیای بازی حرف می زنیم:

 

  • یک مکان جالب و سرگرم کننده ایجاد کنید : تکه های مستطیل شکل و یا در اشکال مختلف دیگر از نایلون حبابدار را ببرید. این کار نه تنها محیط را برای مهمانان شما جذاب تر می کند، بلکه بعد از اتمام مهمانی و رفتن مهمانان کار پاک کردن محیط را هم بسیار راحت و مفرح می کند.
  • یک چرخش به چرخیدن خود اضافه کنید : با دوستان خود مشغول انجام این بازی محبوب ( چرخیدن و جا گرفتن) می شوید؟ یک لایه از نایلون حبابدار را به آن اضافه کنید و با ترکیدن حباب ها مقدار مجلس خود را جذاب تر و سرگرم کننده تر کنید.
  • به نقاشی های خود بافت و بعد اضافه کنید : به جای استفاده از اسفنج برای ایجاد بافت، تکه هایی از نایلون حبابدار را در نقاشی استفاده کنید، تا مقداری هنرمندانه تر به نظر بیایید.

بازی هاحقایق جالب و کاربردهای خلاقانه نایلون حبابدار

  • سازندگان برند نایلون حبابدار در امریکا اقدام به ساخت و عرضه یک بازی بر روی گوشی های آیفون و سیستم عامل آی او اس کرده اند که به شما این امکان را می دهد که در تمام طول روز سرگرم ترکاندن حباب های نایلون حبابدار مجازی بر روی گوشی خود شوید.
  • کاربران گوشی های دیگر و استفاده کنندگان از سیستم عامل آندروید هم می توانند بازی مشابهی را با عنوان Bubble Pop Fun! برای گوشی های خود دانلود کنند و سرگرم شوند.

 

به این ترتیب با بخش دیگری از دنیای جذاب نایلون حبابدار آشنا شدیم، از تاریخچه جالب و ابداع آن تا کاربردهای ویژه ای که کمتر به آن توجه می شود و در آخر همراه شدن با آن در دنیای مجازی به عنوان یک بازی سرگرم کننده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *