چگونه از نایلون حبابدار برای حفاظت از وسایل خود استفاده کنیم؟(بخش دوم)

نایلون حبابدار حفاظت وسایل
چگونه از نایلون حبابدار برای حفاظت از وسایل خود استفاده کنیم؟(بخش اول)
2 آبان 1396
ساخت نایلون حبابدار در خانه
چگونه نایلون حبابدار در خانه بسازیم؟ (بخش اول)
2 آبان 1396
نمایش همه

چگونه از نایلون حبابدار برای حفاظت از وسایل خود استفاده کنیم؟(بخش دوم)

نایلون حبابدار حفاظت وسایل

در مقاله قبل به برخی از کار هایی که از نایلون حبابدار بر می آید پرداختیم و بررسی کردیم که در چه مواردی میتوان از آن کمک گرفت در این مقاله به ادامه این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

همه گوشه ها را چسب بزنید

برخی از افراد کالای خود را به درستی بسته بندی می کنند اما تنها بر روی گوشه هایی که برای باز کردن بسته بندی بریده می شوند، نوار چسب می زنند. این باعث می شود که امکان تکان خوردن جسم و لیز خوردن آن از بالا یا پایین وجود داشته باشد. بنابراین وقتی جسمی را با نایلون حبابدار بسته بندی می کنید، از ایمن بودن آن اطمینان حاصل کنید.نایلون حبابدار حفاظت وسایل

برای اشیا مسطح از پاکت استفاده کنید

کتاب ها، سی دی ها و اشیای مشابه به خوبی در پاکت های پوشیده شده با نایلون حبابدار جای می گیرند، که هم کار مهر زدن بر روی آن و همچنین باز کردن آن در ادامه ساده تر خواهد بود. بنابراین شما زمانی که می توانید از آنها استفاده کنید، کارها بسیار راحت تر و سریعتر پیش خواهد رفت.

از برچسب استفاده کنید

دیدن داخل نایلون حبابدار دشوار است، به ویژه زمانی که چند لایه از آن بر روی یک جسم برای بسته بندی قرار گرفته است. این کار را برای اینکه تشخیص دهیم که چه چیزی را می خواهیم باز کنیم سخت می کند. برای اینکه کار خودتان را ساده تر کنید، بر روی قسمت بیرونی نایلون حبابدار یک برچسب بچسبانید. یک تکه کوچک از نوار چسب سفید رنگ که بر روی آن توضیح کافی را نوشته اید این کار را به خوبی انجام می دهد.

تنها به نایلون حبابدار اکتفا نکنید

نایلون حبابدار حفاظت وسایلوقتی که وسایل خود را برای جابه جایی و حمل و نقل داخل یک جعبه قرار می دهید، انتظار نداشته باشید که نایلون حبابدار به تنهایی آن را از ضربه دیدن محافظت کند. برای اینکه کار خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید از چند برگه کاغذ روزنامه یا پارچه، دستمال و حتی لباس می توانید برای این منظور استفاده کنید. سپس قسمت بالایی جعبه را ببندید و آن را تکان دهید. اگر وسایل شما شروع به لرزش کردند، به اندازه کافی پارچه قرار نداده اید، پس به آن اضافه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + دو =