نایلون حبابدار و ماموریت حفاظت از محصولات

نایلون حبابدار
نحوه ساخت نایلون حبابدار
29 نوامبر 2017
7 واقعیت تعجب برانگیز در مورد نایلون حبابدار (قسمت اول)
25 دسامبر 2017
نمایش همه

نایلون حبابدار و ماموریت حفاظت از محصولات

نایلون حبابدار

نایلون حبابدار با داستانی جالب پا به دنیای ما نهاد و با کاربردهای متنوعی که دارد ، محصولی بسیار جذاب و در عین حال سرگرم کننده در فرایند بسته بندی و حمل و نقل مواد و محصولات مختلف است. در مقالات قبلی از کاربردهایی نایلون حبابدار که شاید کمتر به آن توجه شده باشد ، گفتیم . از اینکه اصلا چگونه شد که امروز از آن برای بسته بندی استفاده می کنیم . از تاثیراتی که ترکاندن حباب های نایلون حبابدار در ایجاد آرامش برای ما دارد . اما هدف از ساخت نایلون حبابدار در واقع یک ماموریت بزرگ است. ماموریت حفاظت از محصولات ما .

با ایجاد نایلون حبابدار دنیای بهتری به وجود آمده است که در آن بسیاری از هدر رفت هایی که قبلا وجود داشته است در طول زنجیره تامین جهانی از بین رفته است ، این اسراف و زیاده کاری ها در مسائل مختلف مثل استفاده از مواد ، انرژی ، فضا ، زمان ، نیروی کار و تجهیزات دیگر و پول رخ می دهد و در صورتی که از نایلون حبابدار در بسته بندی محصولات استفاده کنیم بسیاری از این موارد دیگر وجود نخواهند داشت و ما می توانیم با خیال راحت تری فرایند حمل و نقل و جا به جایی محصولات خود را انجام دهیم.

محصولاتی که به وسیله بسته بندی شامل نایلون حبابدار محافظت می شوند و از این راه حل جذاب استفاده می کنند، بسیار سریع تر از مواد دیگر جا به جا می شوند ، حمل و نقل آنها امن تر است چون در پشت پرده تولید این محصول بانک اطلاعاتی بسیار قدرتمند علمی و تجربیات مهندسی بی نظیری حاصل دهه ها تجربه وجود دارد ، که در عمل خودش را نشان می دهد .

کاهش خرابی و خسارت ها

ما این اطمینان را ایجاد می کنیم که محصولات و موادی که دنیای ما را ایجاد می کنند و اینک می خواهید به نقطه ای دیگر به عنوان بخشی از یک تجارت یا هر عمل دیگر آنها را انتقال دهید ، در طول سفر خود برای توزیع و رسیدن به دست مشتری و مصرف کننده به خوبی مراقبت و حفاظت می شوند. کاهش خرابی و خسارت ها به معنی صرفه جویی در زمان ، منابع و مواد است و این اطمینان را برای مشتری ایجاد می کند که با برند درست و مقبولی همکاری می کند .

بهینه سازی بسته بندی

ما بسته بندی هایی طراحی می کنیم که استفاده از مواد را بهینه می کند و هدر رفت را به حداقل می رساند و از طرفی دیگر محافظت از موادی را که درون آن قرار دارد به حداکثر می رساند . بسته بندی هایی که از سایز و اندازه مناسب برخوردار باشند باعث کاهش هزینه های حمل و نقل می شوند و بهره وری را بسیار بیشتر می کنند و در نهایت نتیجه آن ایجاد یک زنجیره تامین با دوام و پایدار جهانی است .

نایلون حبابدار

حداکثر سازی سرعت و شتاب

ما سیستم و راه حلی را ایجاد کرده ایم که سریع تر از آن امکان ندارد ، این ها بسیار هوشمندانه عمل می کنند و از یک مجموعه داده های طبقه بندی شده باهوش در آن استفاده می شود و برای کاهش زمان این داده ها به خوبی بهینه شده اند و در میزان تلاش ها و اسراف ها هم کاهش ایجاد می شود . این راه حل همواره بهتر هم می شود و به مرور زمان بهبود می بابد تا باز هم در هزینه ها صرفه جویی شود  ، بدون اینکه در پایداری محصولات مشکلی ایجاد شود  و به دوام آنها آسیبی برسد.

تجربیات مشتریان

ما معتقدیم که تجربه و احساس رضایت مشتری تنها با تحویل کلا و دریافت آن به پایان نمی رسد . یک بسته بندی خلاقانه ، جذاب و محافظتی که به راحتی باز می شود و دوباره از آن استفاده شود و جدا سازی آن مشکلی ایجاد نکند و به راحتی انجام بگیرد ، می توانید آخرین اثرگذاری را بر روی مشتری داشته باشد و در ایجاد وفاداری مشتری و محبوبیت برند می تواند نقش بسیار حیاتی را ایجاد کند، نه تنها برند ما برای بسته بندی ، بلکه برند محصولاتی که بسته بندی خود را به این روش انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *