تاریخچه نایلون حبابدار
دلیل علمی اینکه چرا ترکاندن نایلون حبابدار اعتیاد آور است چه چیزی می باشد؟
5 فوریه 2018
استفاده مجدد از نایلون حبابدار
8 فوریه 2018
نمایش همه

بازیافت نایلون حبابدار

بدون شک همگی دیگر با مطالعه مقالات موجود در سایت می دانید نایلون حباب دار یک نوع سرگرمی است همان قدر که یک ماده بسته بندی می باشد. چه کسی هست که صدای ترکاندن لذت بخش حباب ها را دوست نداشته باشد؟ ترکاندن نایلون حبابدار باعث آرامش چه کسی نمی شود؟ چه کسی از بازی با نایلون حبابدار خوشش نمی آید؟ زمانی که مشغول بازی با نایلون حباب داری هستید شاید از خودتان بپرسید انها چگونه یازیافت می شوند؟ اگرچه نایلون حباب دار از نوع معمول پلاستیکی ساخته می شود، پیدا کردن یک مکان برای بازیافت ان می تواند گاهی سخت باشد. خوشبختانه نایلون حباب دار شدیدا قابلیت استفاده مجدد را دارد و ما قصد داریم در این مقاله به اینکه چرا باید نایلون حبابدار را بازیافت کرد  و چگونگی بازیافت نایلون حبابدار بپردازیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

چرا باید نایلون حباب دار را بازیافت کنیم؟

پاسخ واضح این پرسش این است که پلاستیک زیست تجزیه پذیر نیست پس در صورت دفن شدن در زیر خاک برای همیشه باقی خواهد ماند. با این حال دلایل بسیار دیگری برای بیرون گذاشتن ان از سطل زباله تان وجود دارد. پلاستیک یک محصول نفتی است بنابراین بازیافت ان استفاده از نفت را کاهش می دهد. اگر نایلون حباب دار در یک زباله سوز بسوزد، مواد شیمیایی سمی موجود در پلاستیک از جمله دیوکسین ها را ازاد می کند که برای سلامت انسان بسیار مضر است. استفاده مجدد نایلون حباب دار بسیار اسان است و کاربرد مجدد ان می تواند به صرفه جویی در پول شما در هنگام ارسال مواد شکننده و ظریف یا پوشاندن چیزی برای نگهداری ایمن کمک نماید. به علاوه نایلون حباب دار و سایر انواع پلاستیک پوسته ای، یک مشکل ازاردهنده واقعی در جریان ضایعات است. باد ان را به راحتی برده، در نتیجه نایلون حباب دار از سطل زباله یا توده ضایعات بیرون می افتد و می تواند موجب کثیف شدن بزرگراه ها و ایستگاه های انتقال مواد شود. همچنین می تواند در ماشین الات بازیافت گیر کرده، کارکنان را وادار به خاموش کردن تجهیزاتشان کند تا ان را با دست از ماشین بیرون بکشند. بیرون نگه داشتن پلاستیک پوسته ای از جریان ضایعات کمک بزرگی هم به محیط زیست و هم شرکتهای بازیافتی می باشد.

چگونه نایلون حباب دار را بازیافت کنیم؟

در اغلب موارد، نایلون حباب دار می تواند همراه سایر انواع پوسته ها از جمله کیسه های مواد غذایی، کیسه های نان، کیسه های خشکشویی و کیسه های کوچک که روزنامه شما را از مواد دیگر محافظت می کند، بازیافت شود. با این وجود همیشه این اتفاق نمی افتد پس از دستورالعمل های برنامه بازیافت شهرتان مطلع باشید. اصولا تمام مواد باید داخل یک کیسه پلاستیکی تمیز قرار داده شده و برای ممانعت از بیرون افتادن مواد سر ان بسته می شود. در مناطقی نظیر رودایلند برنامه بسیار جامعی برای گذاردن جعبه های ابی رنگ روشن جمع اوری ضایعات در فروشگاه های مواد غذایی، داروخانه ها و سایر فروشگاه های خرده فروشی وجود دارد تا بدین ترتیب به سادگی اینگونه ضایعات جمع اوری و تحویل مراکز بازیافت مربوطه داده شوند. همچنین اکثر مراکز بازیافت دولتی، مواد بازیافتی شما را می پذیرند.

با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه بازیافت نایلون حبابدار با شما در میان بگذاریم. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و سفارش نایلون حبابدار می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران متخصص ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص نایلون حبابدار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *